wa

Pakej Percutian Surabaya Murah

Pakej Percutian Surabaya Murah

Pakej Percutian Surabaya Murah

Pakej Percutian Surabaya Murah, Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang pilihan pakej pelancongan ke tempat tempat menarik di Surabaya. Pakej Pelancongan Bromo Surabaya dengan tempoh 1 malam untuk perjalanan ke Gunung Bromo yang banyak menyimpan keindahan wisata alam, Pakej Percutian Surabaya, Pakej pelancongan bromo melalui gerbang pesona wisata jawa timur. Pilihan pakej tour surabaya ke Gunung Bromo dan percutian ke Malang serta trip ke banyuwangi harga murah, Merupakan program pakej tour dan pelancongan harga murah dan terbaik.

Pakej Percutian Surabaya Mura
Pakej Pelancongan Surabaya MurahBromo Malang Travel adalah agensi pelancongan dan percutian yang sangat dipercayai dan profesional. kami menyediakan beberapa pakej percutian di Jawa Timur dengan kemudahan dan keselesaan di perjalanan anda. Gunung Bromo adalah salah satu ikon yang menarik para pelancong untuk datang satu sama lain untuk menikmati keindahan alam dan matahari terbit. Perjalanan ke Bromo Tourism jika dilalui dari Surabaya sekitar 3 jam dengan kereta. Kota Surabaya sendiri juga memiliki banyak tempat wisata yang sangat menarik dan masih banyak disukai, seperti Monumen Submarine Surabaya, Masjid Muhammad Chenghoo, Monumen Tugu Pahlawan, Taman Bungkul dan banyak tempat wisata lainnya.

Pakej Percutian Surabaya Bromo Murah

Berikut adalah Program Pakej Percutian Surabaya Bromo sunrise dari surabaya :

00.00 AM Anda akan dijemput dari hotel / lapangan terbang di Surabaya kemudian pergi terus ke Cemara Lawang Probolinggo, yang mengambil masa sekitar 3 jam.
pada 3:00 a.m : tiba di Cemara Lawang Kemudian teruskan menggunakan 4 × 4 Jeep untuk pergi ke sudut pandang matahari terbit untuk melihat matahari terbit / Bromo Sunrise. Penanjakan and bukit kingkong adalah tempat terbaik sebagai titik atau sudut pandang untuk melihat Bromo Sunrise.
Pada pukul 6:00 AM setelah menikmati pemandangan panorama Bromo Sunrise kemudian dilanjutkan dengan melintasi laut pasir menuju Kawah Gunung Bromo dalam jip ke kawasan parkir di laut pasir Bromo.
Kemudian berjalan kaki ke kaki Gunung Bromo (alternatif boleh menyewa kuda) dan naik sebanyak 245 langkah ke puncak Kawah Gunung Bromo.
08.00 AM Kembali ke kawasan parkir jeep, kemudian lanjutkan lawatan ke Savana, Bukit Teletubies dan Pasir berbisik.
Setelah berpuas hati untuk menerokai keindahan semua tarikan di Gunung Bromo, jip akan membawa anda kembali ke Cemara Lawang ke Restoran di sekitar Bromo untuk sarapan pagi.
10.00 AM kembali ke bandar di mana anda memilih Surabaya atau Malang yang dijangka tiba sekitar pukul 2:00 PM. dan ini adalah akhir lawatan pakej percutian Surabaya Bromo.

Fasilitas Pakej Percutian Bromo Surabaya :

Pengangkutan Persendirian (Driver + petrol + AC)
Jeep Bromo
Tiket memasuki Bromo
Breakfast
mineral water

Yang tidak termasuk :

Makan siang dan malam
Kuda Bromo
Perbelanjaan peribadi

Apa yang anda perlukan untuk Membawa Pelancongan Bromo midnight :

Pakaian / jaket hangat
Masker
Sarung tangan
Kerpus (penutup kepala)
Kasut
  • Price : IDR 1,250,000/person
  • minimum participants : 2 person
  • Duration : 1 night
  • Additional info : private tour

Kontak whatsapp/Tlp : +62 852 3333 0011

Oleh itu, maklumat untuk Pakej Percutian Surabaya Murah yang kami berikan kepada anda, jika anda berminat dengan pakej pelancongan Surabaya Bromo Midnight Murah ini sila hubungi kotak kami.

Pakej Percutian Surabaya Murah

Pakej Percutian lainnya :

Pakej Percutian Surabaya Bromo Madakaripura Waterfall 2 hari
Pakej Percutian Surabaya Kawah Ijen Baluran 3 Hari
Pakej Percutian Surabaya Bromo Rafting Adventure Probolinggo 3 hari
Pakej Percutian Surabaya Bromo Snorkeling Gili Ketapang Probolinggo 3 hari
Pakej Percutian Surabaya Bromo Prewedding 2 hari
Pakej Percutian Surabaya Bromo Ijen Trekking Semeru 5 hari